Excedència voluntària ordinària
Nom del procediment |
Excedència voluntària ordinària |
Objecte |
Concessió excedència voluntària ordinària al personal laboral amb un mínim d'un any d'antiguitat al servei de l'administració de la comunitat autònoma de les Illes Balears. |
Normativa reguladora |
Article 53.1 del Conveni Col·lectiu per al personal laboral al servei de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. |
Termini màxim per resoldre i notificar |
1 mes |
Efectes del silenci |
Estimatori |
Òrgan competent per resoldre |
Director general de Funció Pública, per delegació (Resolució de la consellera de Presidència i Administracions Públiques de 2 d'agost de 2023 per la qual es deleguen competències en matèria de gestió de personal. Boib núm. 109 de 5 d'agost de 2023) |
Forma d'iniciació |
A instància de part. |
Fi de la via administrativa |
Sí |
Observacions |
La duració de l'excedència no podrà ser inferior a 2 anys. |
Tramitació |
Documentació: Si la sol·licitud la tramita el/la representant de la persona interessada s'ha d'aportar una fotocòpia del document acreditatiu de la representació si no és mitjançant el REA. |
Lloc per a la presentació de la sol·licitud: En el registre de la conselleria a la qual pertany la persona interessada, o també en qualsevol de les formes que preveu l'article 16 de la Llei 39/2015. |
Òrgan competent per a la tramitació: Servei de Gestió de Personal Laboral i Acció Social. |