En data 15 de maig de 2022, hem publicat els informes provisionals d'avaluació de competències en el Portal de Serveis al Personal de totes les persones avaluades.
La fase d'entrevistes romandrà oberta fins al dia 14 de juny, per la qual cosa, una vegada hàgiu accedit al vostre informe, podeu sol·licitar a la persona de la qual depeneu jeràrquicament que us faci l'entrevista d'avaluació amb l'objectiu d'elaborar conjuntament un pla de millora, en el cas que encara no us hagi convocat per dur-la a terme.
Si no estau d'acord el contingut del vostre informe, disposau d'un termini de 10 dies hàbils, a comptar des de l'endemà de la finalització del període d'entrevistes, per presentar al·legacions a la Comissió de Seguiment del sistema d'Avaluació de Competències Professionals, mitjançant el tràmit telemàtic que teniu disponible al microlloc d'avaluació de competències professionals i també en el vostre Portal de Serveis al Personal (en l'apartat "Avaluació 360º-Informes").
Per a qualsevol dubte o aclariment, podeu contactar amb la Direcció General de Funció Pública a través de l'adreça avaluacio360@caib.es
Per a més informació, podeu descarregar els documents següents:
- Acord del Consell de Govern de 17 de novembre de 2017, pel qual s'aprova el sistema d'avaluació de competències professionals que s'ha d'aplicar al personal funcionari i laboral de serveis generals.
- Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat per la qual s'aprova el procediment d'avaluació de competències professionals que s'ha d'aplicar al personal funcionari i al personal laboral de serveis generals corresponent al període comprès entre el 15 de febrer de 2021 i el 31 de gener de 2022.