Revisió de les al·legacions formulades a l’informe provisional

Dia 20 de juny de 2025 va finalitzar el termini perquè les persones interessades poguessin formular al·legacions en relació amb els seus informes d’avaluació provisionals.

Correspon a la Comissió de Seguiment del Sistema d’Avaluació estudiar les al·legacions presentades i dur a terme les actuacions que consideri oportunes per sol·licitar informació i redactar un informe, el qual s’ha de traslladar a la persona que ha presentat les al·legacions i a la persona de la quan depèn jeràrquicament.

Una vegada que s’hagin emès aquests informes sobre les al·legacions presentades, la consellera de Presidència i Administracions Públiques ha de dictar una resolució que finalitzi el procediment i posi a disposició de les persones avaluades els informes d’avaluació definitius.

Podeu consultar la Resolució reguladora del procediment accedint a l'enllaç següent:
👉 Resolució del procediment de la VIII avaluació 360º

📧 Per a qualsevol dubte o incidència relacionada amb el procediment, teniu a la vostra disposició la bústia electrònica avaluacio360@caib.es