Requisitos
Per impartir les especialitats formatives, les entitats de formació han d'estar inscrites:
· Per a la programació 2022-2024: deu dies abans de la data de publicació de la convocatòria.
· Per a la programació 2023- 2025: deu dies abans que comenci el període per presentar la sol·licitud.
Els centres de formació han de complir els requisits establerts en cada programa formatiu.
Totes les accions formatives s'han d'impartir en els espais acreditats o inscrits d'acord amb la normativa aplicable.
Documentación a presentar
Documentació general:
- Sol·licitud i declaracions responsables de conformitat amb el que estableix el punt 11 de l'annex 1 de la convocatòria.
- Còpia compulsada de la targeta d'identificació fiscal de l'entitat.
- Còpia compulsada de l'escriptura pública de constitució de l'entitat i dels estatuts socials, o documentació acreditativa de la seva constitució, degudament inscrits en el registre corresponent.
- Acreditació de la representació amb què actua la persona que signa la sol·licitud.
Documentació tècnica (Aquesta documentació ha de ser original o fotocòpia compulsada):
- Programa/es de formació d'acord amb el model que estableix el SOIB.
- Qualsevol altra documentació que l'entitat estimi d'interès a l'efecte d'avaluar la sol·licitud en relació amb els criteris de valoració establerts en el punt 13 de l'annex 1 de la convocatòria.
Modelos:
Plazo máximo
El termini per presentar les sol·licituds de subvenció, juntament amb la documentació tècnica, és el següent:
· Per al primer període (2022-2024): vint dies naturals comptadors des de l'endemà d'haver-se publicat la convocatòria en el BOIB.
· Per al segon període (2023-2025): des de dia 2 de gener fins a dia 16 de gener 2023.
Forma de presentación
De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):
a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.
b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.
c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.
*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.
Órgano competente para la tramitación
Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB)
Contacto
Servicio o Sección responsable
Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB)
Carrer Gremi d'Hortolans, 11, 1 planta. Polígon Son Rossinyol.
Tel.: 971177900
- Fax: 971176342
(pmedina@soib.caib.es)