Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Ajuts individualitzats de menjador per a alumnes escolaritzats en centres docents no universitaris de les Illes Balears durant el curs escolar 2025-2026

Finançar el cost total o parcial del servei de menjador escolar als alumnes que, durant el curs 2025-2026, cursin estudis

d'educació infantil, educació primària, educació secundària obligatòria (ESO), cicles formatius de grau bàsic (CFGB) o transició a la vida adulta en centres docents públics no universitaris dependents de la Conselleria d'Educació i Universitats o en centres privats concertats en què s'imparteixin estudis obligatoris, de transició a la vida adulta o del segon cicle d'educació infantil, així com afavorir l'escolarització i compensar els alumnes escolaritzats en centres de primer cicle d'educació infantil.

Codi SIA

3115761

Persones destinatàries

1. Unitats familiars que, durant el curs escolar 2025-2026, tenen infants escolaritzats en un centre docent públic no universitari o un centre privat concertat, al segon cicle d'educació infantil, a educació primària, a educació secundària, a cicles formatius de grau bàsic (CFGB) o a transició a la vida adulta.

2. Unitats familiars que, durant el curs escolar 2025-2026, tenen infants escolaritzats en un centre educatiu de primer cicle d'educació infantil.

3. Ser usuari del servei de menjador de forma habitual o tenir una plaça reservada per ser usuari de menjador per al curs 2025-2026.

Termini per a resoldre i notificar

Sis mesos comptadors des de la data d'acabament del termini extraordinari de presentació de sol·licituds

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

Instància de part o d'ofici

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Conselleria d'Educació i Universitats

Documents relacionats amb el procediment

  • Resolució per la qual es convoquen ajuts individualitzats de menjador per a alumnes escolaritzats en centres docents no universitaris durant el curs escolar 2025 - 2026
    L'objecte d'aquests ajuts és finançar el cost total o parcial del servei de menjador escolar als alumnes que, durant el curs 2025-2026, cursin estudis d'educació infantil, educació primària, educació secundària obligatòria (ESO), cicles formatius de grau bàsic (CFGB) o transició a la vida adulta en centres docents públics no universitaris dependents de la Conselleria d'Educació i Universitats o en centres privats concertats en què s'imparteixin estudis obligatoris, de transició a la vida adulta o del segon cicle d'educació infantil, així com afavorir l'escolarització i compensar els alumnes escolaritzats en centres de primer cicle d'educació infantil.

Tràmits

X

Sol·licitud d'ajuts de menjador escolar 2025-26

Requisits

1. Unitats familiars que, durant el curs escolar 2025-2026, tenen infants escolaritzats en un centre docent públic no universitari o un centre privat concertat, al segon cicle d'educació infantil, a educació primària, a educació secundària, a cicles formatius de grau bàsic (CFGB) o a transició a la vida adulta.

2. Unitats familiars que, durant el curs escolar 2025-2026, tenen infants escolaritzats en un centre educatiu de primer cicle d'educació infantil.

3. Ser usuari del servei de menjador de forma habitual o tenir una plaça reservada per ser usuari de menjador per al curs 2025-2026.

Documentació a presentar

Models:

Termini màxim

De 23 de juny a 2 de juliol

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Servei de Beques, Programes i serveis complementaris

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Beques, Programes i serveis complementaris

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 2a planta). Tel.: 971177782 - Fax: 971176958

(menjadorsescolars@sgtedu.caib.es)

X

Presentació del certificat d'adhesió al conveni

Requisits

Ser entitat col·laboradora amb la Conselleria d'Educació i Universitats per a la gestió dels ajuts de menjador escolar pel curs 2025-2026

Documentació a presentar

Termini màxim

Del 23 de juny fins al 15 de juliol de 2025

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Servei de Beques, Programes i serveis complementaris

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Beques, Programes i serveis complementaris

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 2a planta). Tel.: 971177782 - Fax: 971176958

(menjadorsescolars@sgtedu.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Secretaria Autonòmica de Desenvolupament Educatiu

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar