Instruccions per als centres privats no concertats

Enguany, com l 'any passat, les sol·licituds són telemàtiques, les emplenen a la web del ministeri i queda registrada automàticament.

La convocatòria per al curs 2026/2027 s'obrí dia 19 de maig i es tancà dia 10 de setembre.

Els centres privats no concertats heu d'emplenar els annexos I, II i III de la convocatòria i firmar-los, per a totes les sol·licituds de beca, (si pot ser digitalment). Si han fet sol·licitud i no són NESE heu de marcat l'opció "ninguna de las anteriores" i nosaltres denegarem la beca per no ser NESE.

En el cas de demanar reeducacions o el programa d'ACI també heu d'adjuntar els annexos IV, firmat per un orientador del centre, i l'annex VI  firmat pel gabinet o professional extern, si escau.

Un cop les tingueu emplenades ens les podeu enviar en resposta al correu electrònic que us hem enviat o us enviarem, a beca@ibeducacio.es.

Cada document ha d'anar en un arxiu pdf individual. Si sou tan amables d'anomenar els documents amb el DNI/NIE de l'alumne seguit de la paraula "annex" i el número que correspongui us estarem agraïts. Si l'alumne no en té usau el DNI/NIE del sol·licitant seguit del nom de l'alumne (els trobareu en la llista, en el pdf adjunt al correu que us hem enviat, amb els noms de "NIF ESTU" i "NIF TUTOR"). 12345678K_annexI.pdf, 12345678K_Marta_annexIII.pdf

Atès que hi pot haver molts documents pot ser sigui millor que els adjunteu en un o diversos documents comprimits, ZIP, com estimeu pertinent.

IMPORTANT: heu d'aportar la documentació escaient per tal que el Servei d'Inclusió per a la Comunitat Educativa (SICE) pugui acreditar les NESE dels sol·licitants.

El SICE ha elaborat una infografia per a la tramitació de les beques NESE que us poden servir com a guia, especialment pel que fa a la documentació per la certificació de les NESE. En el cas que aquesta documentació sigui visible al GESTIB no és necessari adjuntar-la.

Infografia.png

Anau alerta amb els annexos perquè han canviat de l'any passat a enguany, ara ens demanen els números d'expedient (els podeu trobar en la llista que us hem adjuntat).

Aquí baix teniu els nous models:

Document Arxiu
1. Certificat del centre educatiu. Annex I. Annex_I_26-27.pdfAnnex_I_26-27.pdf En tots els casos.
2. Acreditació de la NESE. Annex II. Annex_II_26-27.pdfAnnex_II_26-27.pdf Ho haurà de validar el Servei d'Inclusió per a la Comunitat Educativa (SICE). Heu d'aportar la documentació necessària per a acreditar-la.
3. Ajudes proposades. Annex III. Annex_III_26-27.pdfAnnex_III_26-27.pdf En tots els casos. Marcar les ajudes que estimeu necessàries.
4. Certificat de la reeducació o del programa d'ACI. Annex IV. Annex_IV_26-27.pdfAnnex_IV_26-27.pdf Només en el cas que es consideri necessari la reeducació pedagògica i/o del llenguatge o programa ACI impartida per un gabinet o professional extern.
5. Certificat del reeducador o del centre. Annex VI. Annex_VI_26-27.pdfAnnex_VI_26-27.pdf Ho haurà d'aportar la família en el cas de reeducació pedagògica o del llenguatge o programa ACI. Si hi ha més d'un professionals o centres externs diferents n'han de fer un cadascun.
6. Programa reeducació o d'ACI El model elaborat pel reeducador, centre extern o gabinet Per completar el document anterior, l'annex VI, si és el cas.

També podeu adjuntar, amb el mateix sistema seguit de la paraula que estimeu pertinent per tal d'identificar-lo, altra documentació que us hagi pogut aportar la família com un full de firmes de familiars els quals no s'hagin pogut validar la identitat, sentències judicials o convenis reguladors, etc.. 4356789H-sentència.pdf

Si teniu dubtes ens podeu escriure un missatge a beca@ibeducacio.eu o telefonar al 971 17 77 58.