Instruccions per als centres públics i concertats

La convocatòria per al curs 2026/2027 s'obre dia 19 de maig i es tanca dia 10 de setembre.

Enguany, com l 'any passat, les sol·licituds són telemàtiques, les emplenen a la web del ministeri, i queden registrades automàticament. Les famílies no tenen per què dur res al centre, tret de l'annex VI i/o el programa, si és el cas. Per aquest motiu no tindreu constància de les beques sol·licitades fins que hagi acabat el termini i us enviem una comunicació a través de l'aplicació Llull (llull.caib.es) amb la relació de becaris que hagin indicat el vostre centre a la sol·licitud. Això serà entre el 14 i el 18 de setembre.

Com deiem, les famílies només us hauran de dur l'annex VI i/o el programa emplenats pel reeducador o centre extern i els programes de reeducació pedagògica i/o del llenguatge o el programa d'altres capacitats intel·lectuals (també el trobareu una mica més avall) si estimau que el becari ho necessita. Així mateix, també pot ser que us duguin més documentació, que també podeu adjuntar, tal com una sentència judicial, un certificat de convivència, una declaració de la renda, etc. Ho podeu escanejar i adjuntar d'acord amb les instruccions indicades un poc més avall.

Us informam que, desgraciadament, no ens ha estat possible implantar els formularis que volíem a través de l'aplicació Llull i per aquest motiu ho haurem de fer més o manco igual que l'any passat. Haurà d'espera a l'any que ve.

Anau alerta que el certificat d'orientació i l'annex VI han canviat (aquest darrer l'ha d'emplenar el gabinet o el professional extern privat), en el models d'enguan volen que hi indiquem el número d'expedient, el podreu trobar en la comunicació que us enviarem pel Llull.

Aquí baix teniu els nous models:

Certificat del servei d'orientació Certificat_orientadors_2026.pdfCertificat_orientadors_2026-2027.pdf S'ha d'emplenar per a totes les sol·licituds, tan si són NESE com si no ho són.
Certificat del reeducador o del centre. Annex VI. Annex_VI.pdfAnnex_VI.pdf En els casos de reeducacions pedagògica i/o del llenguatge o el programa ACI
ESPECIFICACIONS PER A LA TRAMITACIÓ DE LES BEQUES NESE Especificacions_NESE_publics_i_concertats.pdfEspecificacions_NESE_publics_i_concertats.pdf

Si teniu dubtes ens podeu escriure un missatge beca@ibeducacio.eu o telefonar al 971 17 77 58.