Requisits
Que l'infant sigui menor de 16 anys en la data d'inici de l'activitat
Documentació a presentar
- Sol·licitud del/de la o dels/de les representants legals del/de la menor (annex I)
- Fotocòpia del full del Llibre de Família d'inscripció del/s titular/s
- Fotocòpia del full del Llibre de Família d'inscripció del/de la fill/a
- Fotocòpia DNI/Passaport del/de la representant legal del/de la menor
- Fotocòpia DNI/Passaport o altre document identificatiu del/de la menor
- Fotocòpia de la targeta de residència del menor extracomunitari
- Fotocòpia de la partida de naixement del menor extracomunitari
- Certificat d'escolarització emès pel centre on el/la menor estigui escolaritzat
- Story board, script, guió teatral, pel·lícula, òpera, etc. de l'actuació o breu descripció de l'obra i, en concret, de la intervenció del menor. IMPORTANT: En aquest document s'ha d'incloure el compromís de l'empresa promotora a observar estrictament les mesures preventives contemplades a l'avaluació de riscs.
- Avaluació de riscs del treball que ha de desenvolupar el/la menor, amb la seva planificació i coordinació d'activitats preventives entre empreses
Models:
Termini màxim
Es pot presentar durant tot l'any però com a mínim 7 dies abans de la realització de l'espectacle.
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Direcció General de Treball i Salut Laboral
Contacte
Servei o Secció responsable
Área de Ordenació Laboral i Oficina Electoral
Plaça de Son Castelló, 1 (Polígon de Son Castelló).
Tel.: 971178900
- Fax: 971177229
(ordenaciolaboral@caib.es)
Observacions
Si els representants dels menors autoritzen a l'empresa organitzadora o productora a gestionar la tramitació i rebre les notificacions, l'empresa serà l'encarregada d'iniciar la tramitació