Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Ajuts per donar suport a projectes de recerca científica i tecnològica (PRD2025)

L'objecte d'aquesta convocatòria és donar suport a projectes de recerca científica i tecnològica, que s'han de desenvolupar a centres de recerca de les Illes Balears

Codi SIA

3189411

Persones destinatàries

a) Centres públics d'R+D: universitats públiques, organismes públics de recerca (reconeguts en la Llei 14/2011), entitats sanitàries públiques o de titularitat pública de naturalesa institucional amb personificació privada, sense ànim de lucre, i, en general, qualsevol centre d'R+D dependent de les diferents administracions públiques. S'inclouen en aquest apartat les fundacions, independentment del seu caràcter públic o privat, vinculades o dependents d'universitats públiques, organismes de recerca públics i hospitals públics.

b) Les associacions sense ànim de lucre que tenguin definida en els seus estatuts l'R+D com un dels seus objectius.

c) Empreses, entenent com a tal totes les societat mercantils, independentment de la seva forma jurídica, que de forma habitual exerceixen una activitat econòmica dirigida al mercat i amb capacitat i activitat demostrades en R+D i innovació.

Termini per a resoldre i notificar

El termini màxim per resoldre els procediments i notificar la resolució és de sis mesos comptadors des de la data de presentació de la sol·licitud.

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

D'ofici

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Conselleria d'Educació i Universitats

Documents relacionats amb el procediment

Tràmits

X

Presentació de sol·licitud

Requisits

Tipus d'entitats beneficiàries:

a) Centres públics d'R+D: universitats públiques, organismes públics de recerca (reconeguts en la Llei 14/2011), entitats sanitàries públiques o de titularitat pública de naturalesa institucional amb personificació privada, sense ànim de lucre, i, en general, qualsevol centre d'R+D dependent de les diferents administracions públiques. S'inclouen en aquest apartat les fundacions, independentment del seu caràcter públic o privat, vinculades o dependents d'universitats públiques, organismes de recerca públics i hospitals públics.

b) Les associacions sense ànim de lucre que tenguin definida en els seus estatuts l'R+D com un dels seus objectius.

c) Empreses, entenent com a tal totes les societat mercantils, independentment de la seva forma jurídica, que de forma habitual exerceixen una activitat econòmica dirigida al mercat i amb capacitat i activitat demostrades en R+D i innovació.

Documentació a presentar

Segons el punt 14 de la convocatòria:

a) Memòria científicotècnica del projecte

B) Currículum de l'equip investigador (en el cas de projectes coordinats, s'haurà de presentar dels dos equips)

c) Declaració responsable de l'entitat (en el cas de projectes coordinats, s'haurà de presentar de les dues entitats participants)

El sol·licitant té dret a no aportar documents que ja estiguin en poder de l'Administració. La comprovació d'ofici de què els beneficiaris estan al corrent de les obligacions tributàries es farà prèvia autorització expressa de l'interessant i les comprovacions relatives a la Seguretat Social es faran sempre que l'interessat no s'hi oposi a través dels formularis corresponents. En cas contrari, s'hauran d'aportar els certificats acreditatius corresponents.

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

El termini per presentar les sol·licituds dels ajuts és de 40 dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, i finalitza a les 13.00 hores del darrer dia del termini (Des del 8 d'agost fins a les 13h del 3 d'octubre de 2025)

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Planificació de la Recerca

Ctra. de Valldemossa, km 7,4. ParcBit. Edifici Naorte, bloc A, 2a planta. Tel.: 971176009

(recerca@caib.es)

X

Esmena de la sol·licitud presentada

Requisits

Haver presentat una sol·licitud

Documentació a presentar

Termini màxim

Fins el final del termini de sol·licitud

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Planificació de la Recerca

Ctra. de Valldemossa, km 7,4. ParcBit. Edifici Naorte, bloc A, 2a planta. Tel.: 971176009

(recerca@caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar