Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Convocatòria de la 46a promoció del curs bàsic de capacitació per accedir a la categoria de policia del cos de policia local per als anys 2024-2025 a Mallorca i Menorca

Aprovar les bases que han de regir la convocatòria així com també el model de sol·licitud de reserva de places del curs bàsic de capacitació per als ajuntaments de les illes de Mallorca i Menorca

Codi SIA

3144169

Persones destinatàries

Els ajuntaments de les illes de Mallorca i Menorca que hagin convocat processos selectius per accedir a la categoria de policia del cos de policia local (o de policia en els casos en què no hagin constituït cos).

Termini per a resoldre i notificar

6 mesos

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

D'ofici

Fi de la via administrativa

No

Disponible per tramitar per persona apoderada

No

Òrgan competent per a resoldre

Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)

Documents relacionats amb el procediment

Tràmits

X

Sol·licituds dels ajuntaments de reserva de places

Requisits

Els ajuntaments de les illes de Mallorca i Menorca sol·licitaran les places dels aspirants que hagin superat la fase d'oposició dels processos selectius i hagin obtingut plaça.

Documentació a presentar

Juntament amb la sol·licitud, han de presentar un certificat del secretari o secretària de l'ajuntament que contengui:

— La relació dels aspirants que han superat la fase d'oposició del procés selectiu i que han de ser nomenats funcionaris en pràctiques, la nota que han obtingut i la data d'aprovació de la llista definitiva d'aprovats.

— El nombre d'efectius en servei actiu de què disposa l'ajuntament en la plantilla del cos de policia o el nombre de policies en el cas d'ajuntaments que no hagin constituït cos.

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

El termini per presentar les sol·licituds és des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Butlletí oficial de les Illes Balears fins al dia 30 de setembre de 2024, ambdós inclosos.

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)

Contacte

Servei o Secció responsable

Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)

C/ Gremi de Corredors, 10, 3r (polígon de Son Rossinyol). Tel.: 971177625 - Fax: 971176319

(formaciopolicial@ebap.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar