Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Convocatòria de subvencions per a la realització de cursos, jornades, seminaris, conferències i d'altres activitats formatives en l'àmbit dels serveis socials per als anys 2022 i 2023

Ajuts per a les entitats privades sense ànim de lucre que organitzen i desenvolupen serveis i programes formatius en matèria de serveis socials, mitjançant el disseny i implementació de plans de formació adreçats als professionals del Sistema Públic de Serveis Socials amb l'objectiu de promoure el desenvolupament d'accions formatives que tenguin per finalitat contribuir a la formació continuada dels professionals de l'àmbit social..

Aquests ajuts es podran destinar a finançar les següents accions:

· Accions d'assessorament i suport tècnic en el disseny d'accions formatives.

· Accions d'edició, impressió, maquetació i difusió del material didàctic, del programa de les accions formatives, de les certificacions emeses adreçats als professionals i a les professionals de l'àmbit social que participin a les accions.

· Accions de suport en el cost de les persones intervinents (formador/a, ponent, conferenciant, dinamitzador/a) a les accions formatives, com ara despeses de viatge, dietes, allotjament i indemnització per raó del servei (en funció de les hores de durada de l'acció formativa).

· Altres despeses derivades de l'organització i execució de l'activitat formativa, no incloses en els apartats anteriors i que estiguin estrictament relacionades amb l'acció formativa a subvencionar i sempre que ho consideri oportú la comissió tècnica creada per a valorar les sol·licituds.

Codi SIA

2893190

Persones destinatàries

Poden sol·licitar els ajuts que estableix aquesta convocatòria les entitats privades sense ànim de lucre que organitzen i desenvolupen serveis i programes formatius en matèria de serveis socials, d'acord amb els requisits següents:

a) Disposar de seu, delegació, establiment o sucursal a les Illes Balears en el moment de fer-se efectives les ajudes, això és, en sol·licitar-les, durant l'execució i en el moment de justificació.

b) Estar al corrent en el compliment de les obligacions tributàries i de la Seguretat Social.

c) Haver justificat els ajuts o les subvencions que hagi rebut anteriorment de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

d) No incórrer en cap de les prohibicions per ser beneficiari de subvencions que estableixen l'article 10 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de subvencions, o l'article 11 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes.

e) Que tengui experiència reconeguda en l'organització i realització de cursos, jornades, seminaris, conferències o d'altres accions formatives en l'àmbit dels serveis socials (i en concret, en la temàtica formativa proposada). En cas contrari, haurà d'aportar informació suficient acreditativa per a formar en els continguts proposats al programa de formació.

Termini per a resoldre i notificar

Sis mesos

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

D'ofici

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Direcció General d'Afers Socials

Documents relacionats amb el procediment

Tràmits

X

Sol·licitud

Requisits

a) Disposar de seu, delegació, establiment o sucursal a les Illes Balears en el moment de fer-se efectives les ajudes, això és, en sol·licitar-les, durant l'execució i en el moment de justificació.

b) Estar al corrent en el compliment de les obligacions tributàries i de la Seguretat Social.

c) Haver justificat els ajuts o les subvencions que hagi rebut anteriorment de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

d) No incórrer en cap de les prohibicions per ser beneficiari de subvencions que estableixen l'article 10 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de subvencions, o l'article 11 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes.

e) Que tengui experiència reconeguda en l'organització i realització de cursos, jornades, seminaris, conferències o d'altres accions formatives en l'àmbit dels serveis socials (i en concret, en la temàtica formativa proposada). En cas contrari, haurà d'aportar informació suficient acreditativa per a formar en els continguts proposats al programa de formació.

Documentació a presentar

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

a) El primer termini per presentar les sol·licituds dins del període 2022 és de dos mesos des de l'endemà que s'hagi publicat aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

b) El segon termini per presentar les sol·licituds dins del període 2023 és des de l'1 de desembre de 2022 fins al 30 d'abril de 2023, ambdós inclosos.

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General d'Afers Socials

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Planificació Social

Tel.: 971177200

(planificacio@dgplanificacio.caib.es)

X

Justificació

Requisits

Ser beneficiari/a de la subvenció per a la realització de cursos, jornades, seminaris, conferències i d'altres activitats formatives en l'àmbit dels serveis socials per als anys 2022 i 2023

Documentació a presentar

Models:

Termini màxim

15/11/2023

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General d'Afers Socials

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Planificació Social

Tel.: 971177200

(planificacio@dgplanificacio.caib.es)

X

Aportació documentació

Requisits

Ser beneficiari de la subvenció per a la realització de cursos, jornades, seminaris, conferències i d'altres activitats formatives en l'àmbit dels serveis socials per als anys 2022 i 2023

Documentació a presentar

Termini màxim

No procedeix

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General d'Afers Socials

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Planificació Social

Tel.: 971177200

(planificacio@dgplanificacio.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Direcció General d'Afers Socials

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar