Requisits
Les entitats beneficiàries de la subvenció han de presentar:
a) Una memòria d'actuació justificativa del compliment de les condicions imposades en la resolució de concessió de la subvenció, amb indicació de les activitats fetes i dels resultats obtinguts, i amb l'aportació de la màxima documentació gràfica i de qualsevol altre tipus que acrediti la realització de les actuacions subvencionades.
b) Una memòria econòmica justificativa del cost de les activitats duites a terme, que ha de contenir el següent:
― Una relació classificada de les despeses i les inversions de l'activitat, amb identificació del creditor i del document,
l'import, la data d'emissió i la data de pagament.
― Una relació detallada d'altres ingressos o subvencions amb què s'hagi finançat l'activitat subvencionada, amb indicació de
l'import i la seva procedència.
c) Les factures o altres documents de valor probatori equivalent en el tràfic jurídic mercantil o amb eficàcia administrativa, que s'han
d'identificar amb l'activitat subvencionada, i els justificants de pagament corresponents, els quals han d'estar ordenats tal com figuren
en la relació classificada de despeses esmentada en l'apartat anterior.
Documentació a presentar
S'adjunta el compte justificatiu per emplenar i signar. A més s'han d'aportar les factures i la memòria de l'activitat com s'indica.
Models:
Termini màxim
3 mesos comptadors des de l'endemà de la finalització de les actuacions objecte de la subvenció.
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu presentar els documents adreçats als òrgans de l'Administració autonòmica mitjançant els canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica per mitjà del Registre electrònic comú (REC) de l'Administració General de l'Estat (https://rec.redsara.es) (obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14,2 i 3 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques). Per poder dur a terme un registre mitjançant el REC cal disposar d'un certificat electrònic, DNI electrònic o cl@ve permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Direcció General de Relacions Institucionals i de Relacions amb el Parlament
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei de Relacions Institucionals
Passeig de Sagrera, 2.
Tel.: 971177002
(serveirelins@dgri.caib.es)