Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Premis Extraordinaris de Formació Professional de Grau Superior en l'àmbit de la CAIB (curs acadèmic 2022-2023)

Convocar els Premis Extraordinaris de Formació Professional de Grau Superior corresponents al curs 2022-2023.

Codi SIA

3030822

Persones destinatàries

Alumnes que hagin cursat i superat, tant en centres públics com en centres privats o concertats de la comunitat autònoma de les Illes Balears, un cicle de formació professional de grau superior, ja sigui en la modalitat d'ensenyament presencial o en la modalitat d'educació a distància.

Termini per a resoldre i notificar

Sis mesos.

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

Instància de part

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Conselleria d'Educació i Universitats

Tràmits

X

Sol·licitud per optar als Premis

Requisits

Per poder optar als premis extraordinaris, els alumnes han de complir els requisits següents:

a) Haver superat en centres docents d'aquesta comunitat autònoma estudis de formació professional de grau superior en qualsevol de les modalitats d'ensenyament presencial i d'educació a distància.

b) Haver finalitzat aquests estudis, inclòs el mòdul professional de Formació en Centres de Treball, entre l'1 de gener i el 31 de desembre de 2023.

c) Haver obtingut com a qualificació final del cicle formatiu una puntuació igual o superior a 8,5.

La qualificació final del cicle formatiu s'ha de determinar calculant la mitjana aritmètica de les qualificacions dels mòduls professionals que tenguin expressió numèrica. El resultat s'ha de consignar amb dues xifres decimals. A aquest efecte, tenint en compte el que disposa l'article 3 de l'Ordre EDU/2128/2011, de 15 de juliol, per la qual es creen i regulen els Premis Nacionals de Formació Professional de Grau Superior establerts per la Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'educació, i posteriorment l'indicat a l'article 3, del Reial decret 1085/2020, de 9 de desembre, pel qual s'estableixen convalidacions de mòduls professionals dels títols de Formació Professional del sistema educatiu espanyol i les mesures per a la seva aplicació, no es tindran en compte en el càlcul de la qualificació final del cicle formatiu, les qualificacions d'«apte» o «exempt».

Documentació a presentar

- Sol·licitud (annex 2).

- Un certificat acadèmic oficial, segons el model de l'annex 3, expedit per la secretaria del centre educatiu on es troba l'expedient acadèmic de l'alumne. El certificat ha d'estar signat digitalment i ha d'incloure la denominació del cicle formatiu, la relació dels mòduls cursats amb la corresponent durada en hores i la qualificació de cadascun, el curs acadèmic (especificant-hi el nombre de convocatòries), així com també la qualificació final en valor numèric amb dues xifres decimals.

- Declaració responsable de veracitat de les dades bancàries aportades, d'acord amb el model normalitzat de l'annex 4 (que es pot trobar al web del Govern de les Illes Balears). En el cas que l'alumne sigui menor d'edat, com a titular del compte hi ha de figurar, almenys, un dels pares o tutors legals.

- El currículum, elaborat a partir del model Europass (https://europass.cedefop.europa.eu/es/home), amb indicació, si escau, dels premis que hagi obtingut l'alumne sol·licitant i altres mèrits professionals o acadèmics que es vulguin fer constar, tot relacionat amb la família professional de la titulació del candidat. Els mèrits a valorar seran únicament aquells que s'indiquin explícitament en el currículum per part de l'interessat i siguin acreditats documentalment.

- Documents que acreditin l'existència dels mèrits al·legats pel sol·licitant, com ara: certificats de cursos de formació realitzats, altres títols d'estudis realitzats, títols universitaris, còpia dels contractes de treball, i certificat de vida laboral de la Tresoreria General de la Seguretat Social.

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

Del 14 al 28 de febrer.

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Conselleria d'Educació i Universitats

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Planificació i Participació

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 2a planta). Tel.: 971177773

(oecaballero@dgfpieas.caib.es)

X

Al·legacions a la proposta de resolució provisional

Requisits

Aparèixer a la proposta de resolució provisional.

Documentació a presentar

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

Del 10 al 12 d'abril de 2024.

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Servei de Planificació i Participació

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Planificació i Participació

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 2a planta). Tel.: 971177773

(oecaballero@dgfpieas.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Direcció General de Formació Professional i Ordenació Educativa

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar