Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Diploma d'acreditació en l'àrea funcional de pal·liatius via ordinària

Obtenció diploma d'acreditació en l'àrea funcional de pal·liatius via ordinària i de renovació

Codi SIA

3174332

Persones destinatàries

Els professionals que poden accedir i obtenir el Diploma d'Acreditació en l'Àrea Funcional de Pal·liatius és el col·lectiu de les professions sanitàries titulades i regulades, concretament els col·lectius específics de Medicina, Infermeria, Psicologia Clínica, Psicologia General Sanitària i Fisioteràpia que acreditin els requisits que s'estableixen en l'Ordre SND/1427/2023, de 26 de desembre.

Termini per a resoldre i notificar

Sis mesos, d'acord amb la Llei 3/2003, de 26 de març, de Règim Jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Silenci administratiu

Positiu

Forma d'inici

Instància de part

Fi de la via administrativa

No

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Observacions

Òrgan competent per a resoldre

Direcció General de Recerca en Salut, Formació i Acreditació

Tràmits

X

Sol·licitud de Diploma d'Acreditació en l'Àrea Funcional de Pal·liatius per via ordinària.

Requisits

1 Acreditar un mínim de dos anys de pràctica professional a temps complet en els darrers deu anys en les tasques incloses en les competències objecte d'acreditació.

2 Aportar evidencies d'adquisició, en els darrers cinc anys, de la competència definides en el DAP mitjançant diferents accions formatives acreditades.

3 Aportar evidències d'adquisició, en els últims cinc anys, de les competències definides en el Diploma d'Acreditació en relació amb el Domini 7 (Docència i recerca) en almenys dos dels àmbits o blocs assenyalats en la norma.

Documentació a presentar

1. Annex 1, sol·licitud.

2. Annex 2, certificat de serveis prestats: acredita un mínim de dos anys de pràctica professional a temps complet en els darrers deu anys en les tasques incloses en les competències objecte d'acreditació. Ha d'anar signat electrònicament pel titular de l'òrgan responsable dels recursos humans o equivalent de l'entitat ocupadora.

3. Annexes 3, 4, 5 i 6 (Autobarem per professió): excel que ha d'emplenar la persona interessada seguint les instruccions que s'inclouen en la primera pestanya.

S'han d'afegir els certificats acreditatius referenciats en el mateix ordre de l'Excel (consulteu les instruccions a la primera pestanya).

Termini màxim

Obert

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General de Recerca en Salut, Formació i Acreditació

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Formació Sanitària

Carrer Calçat 2-A (2ª planta). Tel.: 971176112

(stafc_ib@caib.es)

Observacions

La presentació d’aquest tràmit només es pot fer per via telemàtica, i hi heu d’accedir clicant al botó «Accés al tràmit telemàtic», que trobareu a la part inferior d’aquest tràmit. Per fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar d’un certificat digital, DNI electrònic o Cl@ve permanent.

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Direcció General de Recerca en Salut, Formació i Acreditació

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar