Pautes d'actuació de procediments.
Aquí trobareu informació sobre les passes a seguir per a la tramitació de convenis, subvencions, decrets i ordres i per a la resolució de recursos administratius. Aquestes pautes van dirigides a les direccions generals de la Conselleria d'Educació, Universitat i Recerca.
26 febrer 2024Aquí teniu les pautes d'actuació dels procediments que es tramiten més freqüentment. La finalitat d'aquestes és facilitar la tramitació dels diferents procediments administratius. Per qualsevol dubte i/o suggeriment contactau amb el Departament Jurídic.
Documentació relacionada
7. Documentació que s'ha d'adjuntar als assumptes que s'han de sotmetre a deliberació del Consell de Govern
4.C Plantilla d'informe previ sobre l'impacte de les disposicions normatives en la infància i l'adolescència
8. Informe sobre l'obligació de comunicar a la Comissió Europea determinats projectes normatius
4.B Instrucció per la publicació d'informació a l'apartat de transparència d'iniciatives normatives en tramitació
4.A FITXES TRANSPARÈNCIA
4.D Guía metodològica per a l'elaboració dels informes previs d'impacte de les disposicions normatives en les famílies a les Illes Balears.
2.A. Instrucció 1/2021, del conseller de Fons Europeus, Universitat i Cultura i de la consellera d'Hisenda i Relacions Exteriors, de 20 de desembre del 2021 per la qual es regula el procediment de notificació i comunicació a la Co
4.E Acord pel qual s'estableix la directriu per a la numeració de les ordres de les consellers i dels consellers del Govern de les Illes Balears.
01. conveni de col·laboració
03. Concessió d'una subvenció directa
05. PROCEDIMENT PER RESOLDRE UN RECURS D'ALÇADA
06. RESOLDRE UN RECURS POTESTATIU DE REPOSICIÓ
02. Convocatòria de Subvencions
04. Procediment d'elaboració normativa
Data d'actualització: 05 març 2024
Comparteix