Vuelve

Sede Electrónica

Si buscas un procedimento dirigido a persones físicas y a la ciudadanía en general

Si buscas un procedimento dirigido a persones jurídicas, autónomos, cooperativas, asociaciones, fundaciones, ONG?S...

Si buscas un procedimento dirigido a otras administraciones públicas o entes, organismos y entidades que integran el sector público (consorcios, organismos autónomos, etc...)

Tramitació telemàtica de les titulacions professionals nauticopesqueres

Aquest tràmit te com objecte la Tramitació telemàtica de les targetes professionals nauticopesqueres (expedició, renovació...)

Les targetes d'identitat nauticopesqueres acreditatives de les titulacions professionals són personals i intransferibles, i la responsabilitat de l'ús i la custòdia correspon a la persona titular. En cas que les utilitzi una persona distinta de qui n'és titular, la targeta es recollirà i s'anul·larà, sens perjudici de la responsabilitat a què doni lloc aquest ús.

Les targetes no tenen validesa a l'efecte d'acreditar la identitat de la persona que n'és titular i s'han d'acompanyar en tot moment del DNI.

Les targetes són vàlides a tot el territori de l'Estat espanyol, d'acord amb el que estableixen els reials decrets 662/1997, de 12 de maig, pel qual s'estableixen els requisits mínims per exercir l'activitat professional, i 1003/1999, d'11 de juny, de traspassos de funcions i serveis de l'Administració de l'Estat a la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, en matèria d'ensenyaments professionals nauticopesquers.

Código SIA

2214249

Personas destinatarias

Les persones que disposin d'un/s certificat/s d'exàmen/s amb la qualificació d'apte i amb els requisits corresponents per a l'expedició de la targeta corresponent o professionals del sector pesquer que vulguin realitzar qualsevol tràmit amb relacionat amb la seva targeta.

Plazo máximo para la resolución y notificación

No procedeix

Silencio administrativo

Segon normativa aplicable

Forma de inicio

Instància de part

Fin de la via administrativa

No

Disponible para tramitar por persona apoderada

Si

Órgano competente para resolver

Servei d'Ordenació Pesquera

Trámites

X

Tramitació telemàtica de targetes professionals nauticopesqueres

Requisitos

Els que venen recollits a la normativa aplicable

Documentación a presentar

Al tràmit telemàtic s'indica, segons cada titulació i acció, la documentació a aportar que haurà de ser escanejada i adjuntada telemàticament.

Plazo máximo

No procedeix

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Servei d'Ordenació Pesquera

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei d'Ordenació Pesquera

C/ de la Reina Constança, 4. Tel.: 971176100

(jjsintes@dgpesca.caib.es)

Información sobre protección de datos

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tratamiento

Direcció General de Pesca

Finalidad

Tramitació del procediment

Legitimación

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatario

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Derechos

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Información adicional

Descargar