Torna

PARTICIPACIÓ CIUTADANA

Tornar al llistat de notícies

10/05/2024

Projecte de decret pel qual s’estableixen les normes per a l’explotació i el manteniment del sistema d’informació geogràfica de parcel·les agrícoles (SIGPAC) a la Comunitat Autònoma de les Illes Balears

Obert des del 10 de maig de 2024 fins al 23 de maig de 2024

Informació pública en relació amb el Projecte de decret pel qual s’estableixen les normes per a l’explotació i el manteniment del sistema d’informació geogràfica de parcel·les agrícoles (SIGPAC) a la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Amb l’aprovació d’aquest Decret es pretén establir les normes d’aplicació i d’utilització del SIGPAC com a instrument de gestió en el marc del sistema integrat de gestió i control (SIGC) i de la resta de règims d’ajuda relacionats amb la superfície de la política agrícola comuna.

 

- Documentació: Podeu trobar la informació necessària sobre aquest projecte al Portal de Transparència accedint següent enllaç.


- Publicació: L’anunci pel qual se sotmet a informació pública de la ciutadania l’esborrany inicial d'aquest Projecte de decret es publica en el BOIB núm 061, de dia 9 de maig de 2024.


- Aquest procés participatiu d'informació pública estarà obert durant 10 dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació de l'anunci en el BOIB, és a dir, des del dia 10 de maig de 2024 fins al dia 23 de maig de 2024 (ambdós inclosos).


Les al·legacions es poden presentar mitjançant els següents canals:

 

TELEMÀTICAMENT:

-Mitjançant el "tràmit d'informació pública" del procediment d'elaboració i tramitació d'aquest projecte de decret de la seu electrònica. 

Aquest sistema requereix disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanent.

- Mitjançant formulari el Portal de Participació Ciutadana del Govern de les Illes Balears.

Aquest sistema permet presentar aportacions sense la necessitat de certificat electrònic o DNIe però no emet justificant de recepció del contingut enviat. No obstant això, sempre que les al·legacions presentades per aquesta via contenguin la identificació de la persona o l'entitat que les fa, s'inclouran en l'expedient d'elaboració normativa.

 

PRESENCIALMENT:

Les persones físiques també poden presentar-les en qualsevol oficina de registre o per correu postal mitjançant un escrit adreçat a la Secretaria General de la Conselleria d'Agricultura, Pesca i Medi Natural (C/ d'Eusebi Estada, 145, 07009 Palma). A la seu electrònica disposau del model per realitzar al·legacions. 


Important

Per a la presentació d’al·legacions és necessari que indiqueu les dades següents:

Conselleria: Conselleria d'Agricultura, Pesca i Medi Natural

Destinació: Secretaria General

DIR3: A04027054

Iniciativa normativa: Projecte de decret pel qual s’estableixen les normes per a l’explotació i el manteniment del sistema d’informació geogràfica de parcel·les agrícoles (SIGPAC) a la Comunitat Autònoma de les Illes Balears

La valoració de les al·legacions presentades es podrà consultar en la pàgina de la iniciativa publicada en el Portal de Transparència una vegada que es publiqui la nova Memòria d’Impacte Normatiu.