El Govern organitza una jornada de màrqueting digital per a les explotacions agràries
21/10/2025
La Conselleria d’Agricultura, Pesca i Medi Natural, a través de la Direcció General de Qualitat Agroalimentària i Producte Local, organitza la I Jornada Formativa d’Introducció al Màrqueting Agroalimentari, sota el títol “Màrqueting amb arrels”. L’activitat tindrà lloc el pròxim dilluns 27 d’octubre, de 9.00 a 14.00 hores, a l’Espai de Conferències Francesc Quetglas.
L’objectiu d’aquesta jornada és acostar les eines del màrqueting digital al sector agrari per ajudar els productors locals a millorar la comercialització dels seus productes, reforçar la seva identitat de marca i connectar de manera més directa amb els consumidors.
L’acte serà inaugurat pel conseller d’Agricultura, Pesca i Medi Natural, Joan Simonet, i comptarà amb les intervencions d’experts en comunicació, màrqueting i anàlisi de mercats, que oferiran formacions pràctiques sobre com crear una estratègia de màrqueting pas a pas. “El màrqueting és una eina clau perquè els productors puguin comunicar de manera efectiva els valors afegits del producte local i millorar-ne les condicions de comercialització. Amb aquesta jornada volem dotar els agricultors i elaboradors de recursos per millorar el posicionament comercial dels seus productes davant d'altres que venen de fora de les illes”, ha afirmat el director general de Qualitat Agroalimentària i Producte Local, Joan Llabrés.
Llabrés ha destacat que aquesta iniciativa “pretén fer un pas més en la professionalització del sector, integrant la innovació i la comunicació com a eixos per reforçar la identitat de les marques agroalimentàries de les Illes Balears”.
El programa inclou ponències sobre les bases del màrqueting agroalimentari, la identitat i el valor del producte, el coneixement del consumidor i la creació d’un pla de màrqueting personalitzat. També es preveu un espai per al berenar de producte local, com a mostra del compromís amb la promoció dels aliments de proximitat.
Aquesta jornada forma part de les actuacions que impulsa el Govern per fomentar el producte local, incloses dins el Pla de Promoció del Producte Local 2025-2027, finançat amb fons de l’Impost de Turisme Sostenible.
Comparteix











