avisoCookies

Visualització del menú

Selector d'idioma

caes
|


Visualització del menú

Torna

Activitat de formació per a professorat d’FP – COMUNICACIÓ ORAL

El termini d’inscripció és de l’1 al 7 de setembre de 2025 a través del Portal del personal

COMUNICACIÓ ORAL 04/09/2025

Ja està obert el termini d’inscripció per a la formació “Comunicació oral”. Aquesta activitat, organitzada pel Centre de Formació, Innovació i Desenvolupament de Formació Professional de les Illes Balears (CFINFP-IB) del Servei de Planificació i Participació de la Direcció General de Formació Professional i Ordenació Educativa, té una durada de 15 hores i es durà a terme entre el 15 i el 27 de setembre de 2025.

El curs consta de dues fases:
– fase presencial (12 hores), que s’impartirà a l’IES Berenguer d’Anoia (Inca) els dies 15, 16 i 17 de setembre de 2025.
– fase a distància (3 hores), que es desenvoluparà mitjançant la plataforma Classroom.

Destinataris
1. Professorat d’FP en actiu de la família professional de Comerç i Màrqueting (COM) de l’IES Berenguer d’Anoia (Inca).
2. Professorat d’FP en actiu de la família professional de Comerç i Màrqueting (COM).
3. Altres professors de formació professional en actiu que puguin aplicar els continguts de la formació a l’aula i ho demostrin mitjançant una aplicació didàctica.
4. Altres professors de formació professional que puguin fer una aplicació didàctica relacionada amb la formació.

Objectius

  • Millorar globalment la comunicació oral.
  • Practicar les tècniques de comunicació verbal i no verbal.
  • Controlar l’ansietat en les intervencions públiques.
  • Avançar en el coneixement dels usos de l’expressió oral global dels qui l’escolten.
  • Motivar la dinàmica de treball en equip, consolidant les relacions interpersonals.

Termini d’inscripció
De l’1 al 7 de setembre de 2025 a través del Portal del personal.

Tota la informació relacionada amb aquesta activitat es pot consultar en el document adjunt.

​​​​​​Formació finançada pel Ministeri d’Educació, Formació Professional i Esports i cofinançada per la Unió Europea (FSE+).

Documentació relacionada

COMUNICACIÓ ORAL

Comparteix