avisoCookies

Visualització del menú

Selector d'idioma

caes
|


Visualització del menú

Ruta de navegació

Torna

Publicador de continguts

Informació pública de l’Esborrany del Projecte de Decret pel qual s’estableixen les normes per a l’explotació i el manteniment del sistema d’informació geogràfica de parcel·les agrícoles (SIGPAC) a la Comunitat Autònoma de les Illes Balears

Informació pública de l’Esborrany del Projecte de Decret pel qual s’estableixen les normes per a l’explotació i el manteniment del sistema d’informació geogràfica de parcel·les agrícoles (SIGPAC) a la Comunitat Autònoma de les Illes Balears

Amb l’aprovació d’aquest Decret es pretén establir les normes d’aplicació i d’utilització del SIGPAC com a instrument de gestió en el marc del sistema integrat de gestió i control (SIGC) i de la resta de règims d’ajuda relacionats amb la superfície de la política agrícola comuna.

D’acord amb l’anunci del secretari general de la Conselleria d’Agricultura, Pesca i Medi Natural de data 7 de maig de 2024 (publicada en el BOIB núm. 061, de data 9 de maig de 2024) s’ha obert un procés participatiu fins al dia 23 de maig de 2024, mitjançant el qual tots els ciutadans i ciutadanes poden informar-se de l’Esborrany del Projecte de Decret pel qual s’estableixen les normes per a l’explotació i el manteniment del sistema d’informació geogràfica de parcel·les agrícoles (SIGPAC) a la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i incorporar-hi les seves propostes i suggeriments.

Les al·legacions s’han de presentar al Departament Jurídic del Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA) de la Conselleria d’Agricultura, Pesca i Medi Natural, carrer Reina de la Constança, 4, 07006 Palma, o a qualsevol dels llocs que determina l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les Administracions Públiques, i han d’anar adreçades a la Conselleria d’Agricultura, Pesca i Medi Natural (Departament Jurídic del Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA)).

Igualment s’ha habilitat la possibilitat de presentar al·legacions telemàticament mitjançant el Portal de Participació Ciutadana del Govern de les Illes Balears. Podeu fer-ho clicant en aquest enllaç:."Enllaç"

Sempre que les al·legacions presentades mitjançant la web incloguin la identificació de la persona o entitat que les fa, s’inclouran en l’expedient d’elaboració normativa
 

El termini finalitza el 23 de maig.

Documentació relacionada​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

Comparteix​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​