Complex Nou Son Dureta
La primera fase “edifici B” del projecte Complex Nou Son Dureta correspon a tres volums que s’integren dins el bosc de Bellver d’una superfície construïda de 35.652,28 m2, dels quals 23.733,69 m2 corresponen a zones d’hospitalització (240 habitacions), 4.650 m2 destinats a Centre de Salut i Servei d’urgències d’atenció primària (SUAP), com també un pàrquing soterrat de 7.268 m2.
Inversió: 89.311.948,86 €
Posada en marxa: Les obres actualment es troben en fase d’execució i està prevista la posada en funcionament dels dispositius a principis de 2027.
Serveis que oferirà: els serveis que s’oferiran formen part del pla de cronicitat i estaran orientats cap a l’atenció de llarga estada. El Centre de Salut i SUAP formaran part de l’estructura d’Atenció Primària i donaran servei a la barriada.
Terrenys: Els terrenys on s’ubica el projecte son la parcel·la de Son Dureta, al carrer Andrea Doria de Palma, d’una superfície aproximada de 32.000 m2.
Comparteix