avisoCookies

Responsive Image

Visualització del menú

Selector d'idioma

caes
|


Visualització del menú

banner

Direcció General de Coordinació i Transparència

Direcció General de Coordinació i Transparència

Ruta de navegació

La Direcció General de Coordinació i Transparència s'encarrega de la implementació, impuls, coordinació i seguiment de plans i programes de govern; coordinació interdepartamental entre els òrgans de conselleries diverses; coordinació de les matèries de caràcter transversal; localització, identificació i recuperació, en el marc de la Llei 10/2016, de les restes de persones desaparegudes; suport directe a la consellera en l’exercici de les seves atribucions de direcció i gestió, especialment en la direcció i coordinació dels titulars dels òrgans directius de la Conselleria; elaboració i seguiment de projectes estratègics, coordinació dels òrgans que tenen atribuïdes competències en matèria de projectes estratègics i interdepartamentals, i coordinació estratègica i de comunicació amb el Gabinet de Presidència. Coordinació interdepartamental de la transparència i el bon govern a l’Administració; de la qualitat de les organitzacions i dels serveis públics, de l’avaluació de les polítiques públiques i de la participació ciutadana, tant de l’Administració autonòmica com del sector públic instrumental; reconeixement i anàlisi de la demanda i percepció dels usuaris i la ciutadania.4 S’adscriu a aquesta Direcció General la Unitat Acceleradora de Projectes, que impulsarà i coordinarà els projectes d’inversió que li siguin assignats, promovent, amb coordinació amb el Gabinet de la Presidència, l’agilitació de tots els procediments de les administracions públiques que siguin necessaris per dur-los a terme, i durà a terme les actuacions que siguin procedents per fer efectiva la tramitació preferent i urgent dels projectes a les diferents tramitacions administratives. Al capdavant de la Unitat Acceledora de Projectes, que es regularà reglamentàriament, hi haurà un coordinador. També s’hi adscriuen les unitats administratives que despleguen les funcions de comunicació i premsa de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. Així mateix, li corresponen les relacions amb la Comissió per a les Reclamacions d’Accés a la Informació Pública, la qual queda adscrita administrativament i sense dependència jeràrquica a aquesta Direcció General. També s’hi adscriuen la Comissió d’Ètica Pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i l’Oficina d’Avaluació Pública de les Illes Balears.

Direcció General de Coordinació i Transparència

baner
Conselleria de salut i consum

Enlaces de interés

La Direcció General de Coordinació i Transparència s'encarrega de la implementació, impuls, coordinació i seguiment de plans i programes de govern; coordinació interdepartamental entre els òrgans de conselleries diverses; coordinació de les matèries de caràcter transversal; localització, identificació i recuperació, en el marc de la Llei 10/2016, de les restes de persones desaparegudes; suport directe a la consellera en l’exercici de les seves atribucions de direcció i gestió, especialment en la direcció i coordinació dels titulars dels òrgans directius de la Conselleria; elaboració i seguiment de projectes estratègics, coordinació dels òrgans que tenen atribuïdes competències en matèria de projectes estratègics i interdepartamentals, i coordinació estratègica i de comunicació amb el Gabinet de Presidència. Coordinació interdepartamental de la transparència i el bon govern a l’Administració; de la qualitat de les organitzacions i dels serveis públics, de l’avaluació de les polítiques públiques i de la participació ciutadana, tant de l’Administració autonòmica com del sector públic instrumental; reconeixement i anàlisi de la demanda i percepció dels usuaris i la ciutadania.4 S’adscriu a aquesta Direcció General la Unitat Acceleradora de Projectes, que impulsarà i coordinarà els projectes d’inversió que li siguin assignats, promovent, amb coordinació amb el Gabinet de la Presidència, l’agilitació de tots els procediments de les administracions públiques que siguin necessaris per dur-los a terme, i durà a terme les actuacions que siguin procedents per fer efectiva la tramitació preferent i urgent dels projectes a les diferents tramitacions administratives. Al capdavant de la Unitat Acceledora de Projectes, que es regularà reglamentàriament, hi haurà un coordinador. També s’hi adscriuen les unitats administratives que despleguen les funcions de comunicació i premsa de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. Així mateix, li corresponen les relacions amb la Comissió per a les Reclamacions d’Accés a la Informació Pública, la qual queda adscrita administrativament i sense dependència jeràrquica a aquesta Direcció General. També s’hi adscriuen la Comissió d’Ètica Pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i l’Oficina d’Avaluació Pública de les Illes Balears.

2241 M€

Pressupost 2023

1175000

Targetes sanitàries

10

Hospitals

163

Centres atenció primària

Información y contacto

Sede

Direcció General de Coordinació i Transparència

Passeig de Sagrera, 2 - 07012 Palma

DIR3: A04044053

Direcció General de Coordinació i Transparència

Informació i contacte

pendent

Pendent nomenament

Seu

Direcció General de Coordinació i Transparència

Passeig de Sagrera, 2 - 07012 Palma

DIR3: A04044053


Publicador de continguts


Publicador de continguts

Ajudes i tràmits


destacatsContingutTemporal_header_destacados

DESTACATS (CONTINGUT TEMPORAL)

Publicador de continguts


Publicador de continguts

Et pot interessar

Publicador de continguts