avisoCookies

Visualització del menú

Selector d'idioma

caes
|


Visualització del menú

Ruta de navegació

Torna

Publicador de continguts

Activitat de formació per a professorat d’FP – COMPETÈNCIES PERSONALS I ACTITUDINALS A L’EXERCICI PROFESSIONAL EN L’ÀMBIT EDUCATIU

Activitat de formació per a professorat d’FP – COMPETÈNCIES PERSONALS I ACTITUDINALS A L’EXERCICI PROFESSIONAL EN L’ÀMBIT EDUCATIU

El termini d’inscripció és de l’1 al 2 de setembre de 2025 a través del Portal del personal

COMPETÈNCIES PERSONALS I ACTITUDINALS A L’EXERCICI PROFESSIONAL EN L’ÀMBIT EDUCATIU 20/08/2025

L’1 de setembre s’obrirà el període d’inscripció per a la formació “Competències personals i actitudinals a l’exercici professional en l’àmbit educatiu”, una activitat organitzada pel Centre de Formació, Innovació i Desenvolupament de Formació Professional de les Illes Balears (CFINFP-IB) del Servei de Planificació i Participació de la Direcció General de Formació Professional i Ordenació Educativa.

La formació té una durada de 12 hores i es realitzarà de manera presencial en el CIFP Politècnic de Llevant (Manacor) els dies 10, 11 i 12 de setembre de 2025.

Destinataris
1. Professors d’FP en actiu de totes les famílies professionals del CIFP Politècnic de Llevant (Manacor).
2. Altres professors de formació professional en actiu que puguin aplicar els continguts de la formació a l’aula i ho demostrin mitjançant una aplicació didàctica.
3. Altres professors de formació professional que puguin fer una aplicació didàctica relacionada amb la formació.

Objectius

  • Identificar i reflexionar sobre les principals competències personals i actitudinals que influeixen en l’exercici professional docent.
  • Aplicar estratègies per millorar la gestió emocional i la resiliència en situacions quotidianes de l’aula.
  • Desenvolupar habilitats de comunicació efectiva per a la interacció positiva amb alumnat, companys i famílies.
  • Reforçar l’assertivitat i l’autoregulació com a eines per a la millora de la pràctica educativa.
  • Avaluar com les competències personals i actitudinals impacten en l’ambient de l’aula i en els resultats de l’alumnat.

Termini d’inscripció
De l’1 al 2 de setembre de 2025 a través del Portal del personal.

Tota la informació relacionada amb aquesta activitat es pot consultar en el document adjunt.

​​​​​​Formació finançada pel Ministeri d’Educació, Formació Professional i Esports i cofinançada per la Unió Europea (FSE+).

Documentació relacionada

COMPETÈNCIES PERSONALS I ACTITUDINALS A L’EXERCICI PROFESSIONAL EN L’ÀMBIT EDUCATIU

Comparteix