La Conselleria d’Educació i Universitats i la Universitat de les Illes Balears (UIB) desenvolupen conjuntament el Programa d’Orientació i Transició a la Universitat (PORT-UIB), que té per objectiu fomentar l’increment d’alumnes a la Universitat de les Illes Balears i difondre l’activitat universitària a la societat.

S’estableix la convocatòria per proveir mitjançant comissió de serveis de caràcter voluntari 5 hores setmanals (3 de lectives i 2 de no lectives) de feina docent per a l’organització de les proves Cangur dins el marc del PORT-UIB.

Text de la convocatòria BOIB_num._70,_de_28_de_maig_de_2024.__Resolucio_convocatoria_comissio_serveis_un_lloc_feina_docent_Proves_Cangur_CAT.pdfBOIB_num._70,_de_28_de_maig_de_2024.__Resolucio_convocatoria_comissio_serveis_un_lloc_feina_docent_Proves_Cangur_CAT.pdf

Es recomana llegir atentament el text de la convocatòria. La informació que es dona a continuació és només un resum.

La durada de la comissió de serveis serà el curs acadèmic 2024-2025 (des de l’1 de setembre de 2024 fins al 31 d’agost de 2025).

Requisits dels aspirants

Es poden presentar a aquesta convocatòria els funcionaris de carrera docents amb destinació definitiva a centres públics d’ensenyaments no universitaris de les Illes Balears dependents de la Conselleria d’Educació i Universitats, sempre que hagin obtingut la seva primera destinació definitiva amb anterioritat al curs 2023-2024, i que acreditin titulacions acadèmiques que, per la branca de coneixement a la qual estiguin adscrites, els permetin dur a terme les funcions del projecte.

Els aspirants han de tenir disponibilitat per desplaçar-se en el marc de l’organització de les activitats de les proves Cangur. Per això, han de tenir el permís de conduir de classe B i han de disposar de vehicle propi. No obstant això, la Universitat de les Illes Balears els compensarà per les despeses ocasionades per raó del servei.

Sol·licitud i termini de presentació:

Model de sol·licitud:Model_sol·licitud_CCSS_PORT-UIB.docxModel_sol·licitud_CCSS_PORT-UIB.docx

A aquesta sol·licitud, les persones interessades hi han d’adjuntar la documentació següent:

Un certificat expedit per l’òrgan competent del qual depèn el centre en el qual tenen la destinació, que ha de contenir les dades següents de la persona interessada:

a) Nom, llinatges i DNI.

b) Destinació actual: definitiva o, si és el cas, provisional.

c) Especialitats o habilitacions que té reconegudes.

d) Situació administrativa.

e) Data del nomenament com a funcionari de carrera.

Còpia compulsada dels mèrits al·legats.

El termini de presentació de sol·licituds és des del dia 29 de maig fins al 12 de juny de 2024, ambdós inclosos.

Les sol·licituds per participar en la convocatòria, juntament amb la documentació que correspongui, s’han de presentar al Registre de la Conselleria d’Educació i Universitats. També es poden presentar en qualsevol de les formes previstes en l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.