Campanyes de publicitat institucional executades 2022
Nom de la campanya | Termini / Període |
Import executat (IVA inclòs) |
29 Desembre de 2021 al 9 de gener de 2022 | 59.893,80 € | |
1 al 28 de febrer | 112.265,84 € | |
1 al 28 de febrer | 87.862,92 € | |
1 al 28 de febrer | 81.891,24 € | |
12 al 24 de febrer | 39.437,88 € | |
25 de febrer a l'1 de març | 12.239,49 € | |
8 al 31 de març | 216.834,30 € | |
1 al 30 d'abril | 213.979,23 € | |
1 al 31 de maig | 213.541,32 € | |
1 al 30 de juny | 233.918,94 € | |
1 al 31 de juliol | 224.976,38 € | |
1 al 31 d'agost | 253.504,61 € | |
1 al 30 de setembre |
247.946,91 € |
|
1 al 31 d'octubre |
259.393,24 € |
|
1 al 30 de novembre |
215.431,88 € |
|
11 de novembre al 3 de desembre |
78.485,92 € |
|
15 al 30 de novembre |
3.274,87 € |
|
1 al 31 de desembre |
202.282,78 € |
|
Import total executat |
2.757.161,57 € |
Taula d'inversions del global de campanyes de publicitat institucional executades el 2022
Total IVA inclòs (21%) |
2.757.161,57 € |
100% | ||
MITJANS |
INSERCIONS/ IMPRESSIONS |
INVERSIÓ | % INVERSIÓ CAMPANYA |
|
PREMSA | 441 | 1.292.441,26 € | 46,88% | |
PREMSA ESTRANGERA | 9 |
12.706,89 € |
0,46% | |
PREMSA ESPECIALITZADA | 46 | 74.491,05 € | 2,70% | |
PREMSA FORANA | 399 | 159.528,07 € | 5,79% | |
PREMSA DIGITAL | CPM | 38.133.988 | 540.234,23 € | 19,58% |
Cost fix | 269 | |||
PREMSA DIGITAL ESTRANGERA | CPM | 172.191 | 2.070,16 € | 0,08% |
RÀDIO | 15.580 | 587.512 € | 21,31% | |
TELEVISIÓ | 502 | 88.177,90 € | 3,20% |
* CPM: Cost per mil impressions. És una modalitat de compra publicitària. L’anunciant paga cada vegada que el seu anunci sigui mostrat 1.000 vegades en el suport contractat. Cada vegada que es mostra un anunci es denomina impressió.
* COST FIX: Es paga una quantitat fixa per l’emplaçament publicitari durant un període en el suport contractat.
NOTA: Les dades d’aquest full són merament informatives i corresponen a les campanyes executades per la Direcció General de Comunicació, sens perjudici de les insercions puntuals que, a l’empara del que disposa la instrucció 1/2022 del director general de Comunicació per la qual s’estableixen els procediments de coordinació i control de l’actuació administrativa en matèria de realització i difusió de la publicitat del Govern de les Illes Balears, hagin pogut fer les diferents conselleries del Govern de les Illes Balears.