Documentació associada al tràmit telemàtic
Totes les sol·licituds requereixen una sol·licitud legal d'acord amb la Llei del procediment administratiu; en aquest sentit, el Comitè posa a disposició dels ciutadans un tràmit telemàtic específic per complir les condicions legals requerides. Ha de realitzar aquesta sol·licitud la persona que té una representació legal al centre.
Davant la impossibilitat que el tràmit telemàtic i el formulari de sol·licitud sigui emplenat directament pel representant legal del centre vinculat a la sol·licitud i on es realitza l'estudi, s’ha de presentar un annex signat pel representant legal que ha d’acompanyar el formulari de sol·licitud. Aquest document s’ha de presentar igualment si la sol·licitud la realitza un promotor d'un altre centre coordinador d'un estudi multicèntric.
En cas que es delegui la sol·licitud a una CRO, s’ha de presentar la delegació de tasques del centre en aquesta CRO i no cal l’annex.
Formulari de sol·licitud
Aquest document és generat pel tràmit telemàtic en emplenar els camps específics del sol·licitant, tipus d'estudi i modalitat de sol·licitud.
Annex al formulari de sol·licitud signat pel responsable legal
El responsable legal del centre on es realitza l’estudi i vinculat a la persona que sol·licita l’avaluació al CEIm, ha de certificar mitjançant aquest annex que autoritza la presentació de la sol·licitud. Si el formulari l'emplena i signa directament el responsable legal de l'entitat no cal presentar aquest annex.
Documentació avaluació inicial d’estudis
Aquest apartat inclou tots els tipus d'estudis nous i els ja avaluats per un altre CEIm, però que no tenen la condició per llei de dictamen únic (com els englobats en projectes de recerca).
Tota la documentació ha d'estar signada electrònicament. No són vàlides les firmes manuscrites.