El registre electrònic permet la recepció d'escrits, sol·licituds i comunicacions relatius als procediments amb tràmit telemàtic disponibles a la Seu Electrònica, així com dels que es presentin a través del Registre Electrònic Comú (REC).
Utilitzeu el cercador per localitzar el procediment que voleu iniciar, ja sigui per matèria, tipus de procediment o unitat administrativa. Els procediments que disposin de tramitació electrònica es mostraran com a "tràmit en línia", els quals identificareu amb el distintiu següent: A continuació, accediu al tràmit i feu clic sobre el botó "inicia un nou tràmit": Nombre màxim de documents a adjuntar: límit a determinar pel gestor del tràmit. Recordau que les extensions permeses són : jpg, jpeg, odt, odp, ods, odg, docx, xlsx, pptx, pdf, png, rtf, svg, tiff, txt, xml, xsig i que la mida màxima d'un document és de 10 megas. |
En el cas que no hi hagi cap procediment telemàtic específic publicat a la Seu Electrònica sobre la matèria que es cerca, per presentar una sol•licitud, escrit o comunicació dirigida als òrgans i organismes de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears podeu fer-ho telemàticament mitjançant aquestes dues vies: 1. El tràmit d’instància genèrica. 2. El Registre Electrònic Comú (REC) de l'Administració General de l'Estat, però cal tenir en compte que, tal i com s’indica en la seva pàgina inicial, els registres de les sol·licituds, escrits i comunicacions dirigides als òrgans i organismes de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per als quals ja existeixi un procediment electrònic o formulari normalitzat en aquesta seu electrònica, podran ser rebutjats. Documents annexos: format de fitxers permesos pel REC: pptx, jpg, jpeg, txt, xml, xsig, xlsc, odg, odt, ods, pdf, odp, png, svg, tiff, docx, rtf. Tamany màxim per fitxer: 10Mb. Tamany màxim del conjunt de fitxers adjunts: 15 Mb. Nombre màxim de documents a adjuntar: 5.
|
Sistemes d'identificació | |
La Seu Electrònica admet els sistemes d'identificació següents:
No obstant això, en iniciar el tràmit visualitzareu el sistema d'identificació concret que admet el procediment en qüestió. |
El tràmit d'instància genèrica i el REC únicament permeten realitzar enviaments de registres electrònics mitjançant els sistemes d'identificació següents:
* L'accés mitjançant els sistemes d'identificació Cl@ve PIN o Cl@ve Permanent només us permet realitzar consultes sobre registres que ja havíeu realitzat.
|
Dubtes i incidències | |
Si telefonau des de fora de les Illes Balears heu de marcar: 971 22 57 91. |
|
|