L'Administració de les Illes Balears disposa d'una xarxa d'oficines on la ciutadania pot presentar escrits, sol·licituds, queixes o comunicacions adreçats a qualsevol departament de l'Administració de les Illes Balears, de l'Administració General de l'Estat o de qualsevol òrgan de l'Administració local i autonòmica. També pot sol·licitar l'alta en el sistema Cl@ve i Apodera en les oficines que ofereixen aquest servei (veure relació d'oficines).
Oficines d'assistència en matèria de regitres (directori geogràfic) | Cita prèvia |
Oficines d'assistència en matèria de registres (format ODS) | ||
Oficines d'assistència en matèria de registres (format PDF) | ||
Qué necessites fer? (prem sobre la icona) |
Informació d'interès: |
Model de sol·licitud dirigida a l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears sobre qualsevol assumpte, quan no hagi cap procediment específic publicat a la Seu electrònica: |
Formulari emplenable i imprimible |
Model general per presentar una queixa o un suggeriment a l'Administració: |
Formulari emplenable i imprimible |
Model per sol·licitar informació pública (dret d'accés): |
Podeu trobar els formularis i tota la informació a aquest enllaç |
Enquesta de satisfacció per conèixer el vostre grau de satisfacció de la ciutadania respecte a l'atenció rebuda a les oficines d'assistència en matèria de registres |
La vostra opinió ens interessa |