VINE A CONÈIXER EL PARC NACIONAL DE CABRERA
DATA INICI: 03/10/2026
DATA FI: 03/10/2026
LLOC DE TROBADA: Activitats a l'illa de Cabrera
PREU: Gratuït. El transport fins a l'illa de Cabrera corre a càrrec dels visitants.
A CÀRREC DE: Equip d’educació ambiental del Parc
CONTACTE: A l'oficina del Port de Cabrera, al telèfon 971176501 o al correu electrònic infocabrera@caib.es
DESCRIPCIÓ: Itineraris guiats i activitats a l'illa de Cabrera
OBSERVACIONS: Adreçat a famílies i al públic en general
AVÍS IMPORTANT: Es requereix inscripció prèvia. Al telèfon 971176501 o directament a l'oficina d'informació de l'illa de Cabrera.
EL CAMÍ CAP AL SUD - PN S'ALBUFERA
Celebració del dia mundial de les aus migratòries
S'Albufera és un lloc de descans i d'alimentació per a les aus que viatgen cap al Sud des d'Europa. Moltes continuaran el seu pas migratori cap a les àrees d'hivernada africanes, però d'altres quedaran a passar l'hivern entre nosaltres. Us proposam una activitat guiada per a conèixer quines són i per què viatgen les aus migratòries.
Data: Dissabte 3 d'octubre
Horari: De les 10'00 a les 13'00h
Lloc de trobada: Centre d'informació, Sa Roca
A càrrec de: Equip d'educació ambiental
Activitat en català.
Activitat gratuïta, amb inscripció prèvia.
Per a públic general.
NAVEGA, EXPLORA I CONEIX ES TRENC
DATA INICI: 03/10/2026 10:30 h.
DATA FI: 03/10/2026 14:00 h.
LLOC DE TROBADA: Oficines de Life&Sea (Carrer Gabriel Roca, 55. 07638, Colònia de Sant Jordi)
PREU: 15€ (pagament a l'empresa abans de sortir)
HORARI: De 10:30 h a 14:00 h
A CÀRREC DE: Equip d'educació ambiental del parc
CONTACTE: educacionambiental.estrenc@tragsa.es
DESCRIPCIÓ: Us convidam a pujar a bord! En col·laboració amb Life&Sea, farem una sortida en vaixell per descobrir la part marina del nostre Parc Natural. Us acompanyarem per les aigües cristal·lines d'Es Trenc, on ens capbussarem per veure de prop la vida marina que habita en aquest entorn privilegiat. Després, posarem rumb a Es Carbó, on aprendrem com funciona l'efecte reserva i la importància de protegir el nostre litoral.
OBSERVACIONS: No oblidis roba còmoda i sabates que es puguin mullar, banyador, tovallola, crema solar, gorra, berenar i aigua. S'inclouen ulleres i tubs de snorkel a bord.
Adreçat a públic general (no recomanat per menors de 7 anys). Cal inscripció prèvia (places limitades). Activitat en català.
CAMINS I HISTÒRIES DE SA DRAGONERA
DATA INICI: 03/10/2026 10:15 h
DATA FI: 03/10/2026 13:15 h
LLOC DE TROBADA: Centre d'informació de Cala en Lledó (Dragonera)
PREU: Gratuït
IDIOMA: Català.
Horari: De 10:15 h a 13:15 h.
A CÀRREC DE: GRAM Educació Ambiental
CONTACTE: Equip d'educació ambiental del parc.
DESCRIPCIÓ: Descobrirem el Parc natural de sa Dragonera a través de les històries i anècdotes que compartirem. Un recorregut per conèixer els usos tradicionals i els secrets de l'illa.
Activitat recomanada per a tots els públics.
AVÍS IMPORTANT: Per realitzar la inscripció cal emplenar el formulari adjunt.
Si teniu qualque dubte podeu contactar per correu electrònic a parcdragonera@conselldemallorca.net o bé a educacioambiental@gram.cat