Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Procés de renovació dels directors dels centres docents públics no universitaris de les Illes Balears per a l'any 2025

Procediment per renovar el càrrec de director d'un centre docent públic no universitari per un període nou de 4 anys. El procediment només és per empleats públics docents.

Codi SIA

3146635

Persones destinatàries

Els directors i directores de centres docent públics no universitaris de les Illes Balears que figuren a l'annex 3. Relació de centres en què el director finalitza el període d'exercici del càrrec el 30 de juny de 2025 i pot optar a continuar exercint-lo un nou període.

Termini per a resoldre i notificar

30 de juny de 2025

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

Instància de part

Fi de la via administrativa

No

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Servei de Planificació Educativa

Tràmits

X

Opció de continuar en l'exercici del càrrec directiu

Requisits

1) Figurar a la relació de centres de l'annex 3 i estar interessat en continuar exercint el càrrec durant 4 anys més.

2) Reunir les condicions assenyalades en l'article 136.2 i 134 de la Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'educació segons la redacció donada per la llei orgànica 3/2020 de 29 de desembre i en l'article 3 de l'Ordre 5/2024 del conseller d'Educació i Universitats

Documentació a presentar

Emplenar la sol·licitud a través del tràmit telemàtic

Termini màxim

31 d'octubre de 2024

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Servei de Planificació Educativa

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Planificació Educativa

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 4a planta). Tel.: 971177751 - Fax: 971176905

(planificacioeducativa@dgplacen.caib.es)

X

Al·legacions a la llista provisional d'admesos

Requisits

No estar admès al llistat provisional de centres que han optat a la renovació

Documentació a presentar

Instància telemàtica

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

Fins el 13 de novembre

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Servei de Planificació Educativa

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Planificació Educativa

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 4a planta). Tel.: 971177751 - Fax: 971176905

(planificacioeducativa@dgplacen.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Direcció General de Planificació i Gestió Educatives

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar