Sota la dependència directa del cap o la cap del Departament de Coordinació, li correspon:
• Exercir les funcions administratives de gestió i execució pròpies del seu cos d’acord amb la Llei 2/2007, de 16 de març, de cossos i escales de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, que li siguin assignades pels seus superiors.
• Elaborar els esborranys de normes i actes administratius impulsats des de la Direcció General.
• Realitzar un especial seguiment dels projectes normatius de l’acció de govern.
• Suport en la coordinació del Sector Públic Instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears
• Elaborar informes sobre les matèries pròpies de la Direcció General.
• Donar suport tècnic en les relacions amb altres departaments i òrgans de conselleries diverses.
• Donar suport juridicoadministratiu a la Direcció General.
• Exercir de responsable de la Conselleria de la tramitació d’expedients de Queixes i Suggeriments.